KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 19 januari 2009

konsten att satsa på beachen 09

idag skade bli promenad och imorgon likaså dessutom ska de börja tränas på studio aktiv i veckan, BEACHEN 09- HERE I COME!


skolan idagvar rätt rolig, började med matten, rätt mycket blev gjort men ligger fortfarande lite efter och på NO:n fick vi tillbka proven, lite besviken men det gick på 15 minuter och jag var jätte stressad och jag fick G+ eller VG fick jag sa hon efter åt, hon var riktigt nöjd och tyckte jag skulle vara nöjd över de! På SO:n skulle vi fortsätta med våra debatter, jag är med i nazistgruppen vi ska göra om vår skola till en nazistisk skola, alltså alla ska bli nazister, rätt kul faktiskt! Efter skolan gick jag till södra torget och tog bussen till Fristad för att kolla på klänning till mammas och kristians bröllop, blev en champangefärgad ballonklänning med eller utan axelband, riktigt fin, åkte hem igen och åt med familjen. Martin och Kristian åkte ens sväng och jag är nu barnvakt åt Max kollar på Hitta Nemo och äter salta pinnar. Jag skriver även lite SO.
Lotta kommer nu precis faktiskt, ska ut och ta en promena när alla är hemma igen, mysigt!
nej nu ska jag umgås
//Matilda

Inga kommentarer: