KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 30 januari 2009

konsten att inte kunna prata...


jätteförkyld, jätte ont och kan knappt prata, de är inte roligt men man får ta de som de kommer och bara ta de lungt så blir de säkert bra!hoppas de kan bli lite Lotta och film i helgen och SOFIA också!


dagen började med att klockan ringde och jag tog mig upp och iväg till skolan i alla fall men redan efter första lektionen känner jag hur jag börjar må sämre och sämre, efter SO:n som var första lektionen hade vi musik där jag ska sjunga, gick sådär bra med tanke på min röst i tillfället! sen var de idrott som jag inte får vara med på för mamma och läkarna. men då orkade jag inte längre så jag gick hem eller tog bussen hem rättare sagt.


När jag kom hem åt jag matenjag köpt med mig ifrån Orion och sen gick jag och la mig, halvsov efter som att mina bröder lekte och Kristian var ute med hunden så jag skulle kolla till dem, tillslut orkade jag ta mig ur sängen och ner till frysen för att hämta glass, la mig i soffan och kollade på alpina världsscupen, anja var inte med efter som att hon hade ont i sitt knä, därför är de bara så: knäskador ä en typisk skidåkarskada!

Kollade lite på andra avenyn på datan coh bara kolla runt lite överallt på både bloggar och bilddagböcker, nu ska jag sova lite mera för jag är trött igen och vill blir frisk, pigg och kry till helgen so kommer nu och sista veckan innan lovet och bröllop om två veckor och allt allmänt roligt!

Happy reading//Matilda

Inga kommentarer: