KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 22 januari 2009

konsten att vara väldigt, väldigt, trött!


allmänt fin bild får bloggen mer "levande"

ungefär så skulle man kunna göra nu, bara ligga där i sin säng och ta det lungt
precis som rubriken säger , jag är riktigt trött! mycket träning, mycket pluggande och ont i knät, man blir trött men jag tänker inte ge upp!
igår var det body pump på studio aktiv med Elin, riktigt skönt och kul, hon som höll i träningen var riktigt skön, puschade och hade kontakt med vi som var på passet. ska dit på lördag igen och träna !
idag var det skolan som vanligt, rätt seg dag idag men ändå rätt rolig, med våran klass blir de mesta roligt! efter skolan åkte jag hem städade och gjorde engelskan och sen kom Lotta och vi gick en sväng, skönt verkligen! jag har tränat varje dag denna veckan och de har gett resultat tycker jag personligen, om jag fortsätter som dena veckan blir min kondis riktigt bra hoppas jag på!
imorgon är de äntligen fredag! de är den bästa dagen på hela veckan, man kan se fram emot helgen, ingen skola dagen efter och allmänt bra dag!
Den härliga duschen väntar // Matilda

Inga kommentarer: