KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 26 januari 2009

konsten att inse..



ibland blir det inte som man tänkt sig, ungefär så var de idag, seg dag i skolan, ingen lust till att träna men ändå så kändes de som att jag var "tvungen", fick ångest för att jag avbokat och bokade nytt pass, mycket läxor och allting tar sån tid, varför?! varför inte bara ta dagen som den kommer, planera lite och sedan bara se vad som komma skall?

dagen i skolan idag var rätt seg för att vara måndag.
började klockan åtta när jag egentligen började halv elva men de var kamratstödjar träff coh vad gör man inte för skolan.. men Nives och Sofia var i skolan också och de hade inställd bild så de gick ändå!
Hade matte, börjat fattavad allting går ut på, men vad ska man ha de till i framtiden, hur ofta räknar man med x och y och a och b och c osv.osv. varför inte bara gamal hedlig matte ?
Lunchen, rätt god mat sen var allting bara allmänt segt, till och med No:n som jag brukar tycka är rolig för att jag har lätt för de även matten nu också var seg!
So:n var dock lika rolig som vanligt med våran nazistiskagrupp, vi kommer vinna den där debatten helt klart, med de fina argumenten!

Efter skolan gick jag till mormor åt mat och sen åkte vi till stan för att kolla på skor, kläder och sånt allmänt tjafs, då bestämde jag mig för att inte träna, 20 minuter efter ringer jag och bokar de andra passet för jag ångrade mig och sen ångrade jag att jag bokat de igen, min mormor är bäst! hon övertalade mig till att gå på träningen och de gjorde hon rätt, om inte jag hade gått hadejag ångrat de och så hade de hållt på så!

Jag har därför bestämt att mina träningsdagar är: måndag, torsdag och lördag! punkt slut.

Nu måste jag sova, en dag imorn också, fast vi har friluftsdag så dagen blir kort, halv två slutar vi!

Don´t worry be happy!//Matilda

Inga kommentarer: