KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 17 november 2010

17 NOVEMBER

om 13 dagar är det december... herrejisses vad året försvann fort! det är nogbåde på gott & ont - men för det mesta så försvann det nog för att de var roligt, knappast för att de var tråkigt? hahaha


har fastnat lite för one piece - jump in. en grön/lila/rosa/olika färger, dom ser nåååådigt mysiga ut.
en sådan att krypa in i
några fina vänner i fjällen, framför en brasa, i en mysig stuga, med varm choklad och määääängder med snö utanför fönstret.
ingenting som jag tackar nej till!



ska snart sätta mig och slå in 48 paket till småbröderna - 24 dagar till julafton, ett litet paket varje dag & två bröder. jag har nog att göra ett tag... men de blir nog bra i slutänddan, de lär nog bli överlyckliga när de inser att de får öppna ett paket varje dag fram till julafton. de var iallafall jag när jag var liten ;)

"cause you are amazing, just the way you are" - bruno mars

HEJPA

Inga kommentarer: