KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 27 november 2010

27 NOVEMBER

igår hade vi en föreläsning om kost och hälsa, det känns som att man har hört det fruktansvärt många gånger... och sen adventsamling i klosterkyrkan, riktigt fint faktiskt.
sen ett gryyymt tråkigt studiebesök - snacka om att han som höll i det var ointresserade och fullständigt ointressant att lyssna på, ska man hålla i ett studiebesök så tycker jag allt att de ska vara intressant att lyssna på det osv och personen som håller i det ska också vara intresserad av det han/hon säger och berättar.
gjorde en rejäl impuls igår och gick och klippte mig efter morgonen, som mitt hår såg ut. nu är de mycket finare och jag är jätte nöjd, visst de är riktigt kort osv. men jag tycker faktiskt att de ser riktigt bra ut.
sen var de julbak + julmusik + julmys hos Veronica med många fina vänner.
pepparkakor, knäck, ischoklad, glögg, julmust & mysteriet på greveholm - fantastikst!

idag ska jag ta tag i min enorma plugghög, kanske dra en sväng på gymmet & sen får man se vad kvällen bjuder på.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: