KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 16 november 2010

EN HELG & EN VECKA

jag har mina anledningar till värdelös uppdatering.
i torsdagskväll får jag extremt ont i magen,höger sida, och blir därför skickad till akuten utav Barbro. får ta prover, vänta - de vanliga på akuten. blir hemskickad med ombedes att komma tillbaka morgonen därpå. så på fredag morgon sitter jag på akuten och har extremt ont och mår illa. efter många om och men och undersökningar, ca 4 timmar senare sitter jag i en ambulans påväg mot barn- och ungdomskliniken i Linköping. där blev jag kvar hela helgen och har opererats med titthål i magen, ingen blindtarm och inga körtlar - men något äckligt slem som skickats vidare på analys och som jag får svar om 2-3 veckor. kul helg va?
inte jätte... men jag har haft världens bästa tjej vid min sida hela helgen som har stöttat och hjäpt - fina vännen! och andra fina vänner som hälsat på och skickat sms & en klassföreståndare som hört av sig och frågat hur de är och om de är någonting så ska jag bara slå honom en pling. dom är lite som min andra familj klassen och vännerna i whatstone!

är nu hemma i Borås och är kvar här veckan ut för att vila upp mig osv. känner mig idag aningen piggare så ska därför ge mig på psykologin och se om jag får ut någonting av det eller om de står helt still... plugg-ambitionen är inte hög men om jag nu är hemma en vecka så gäller det att jag sköter de som jag göras för bästa möjliga resultat!

så från och med nu, lovar jag bättre uppdateringar och roligare sådana framförallt.
deal?
HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: