KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 5 november 2010

VIERNES

imorgon drar vi oss mot Borås & jag ska få träffa min favourit! alldeles för länge sedan, de blir så nu för tiden - men när vi väl ses då tar vi väl vara på tiden. du är bra min fina vän!

har haft en fin långpromenad på stranden tillsammans med familjen och fick en hel del fina bilder... som kaaaanske kommer upp när jag är whatstone igen och har min sladd.

har suttit ett tag vid datorn och funderat: vad fasen vill jag göra efter studenten? de finns ju sånna enorma möjligheter. jag har nu fastnat för att plugga till sjukgymnast i Nya Zeeland, rätt ballt ändå & sen vara sjukgymnast långt uppe i Norge i staden där man bor om man ska på späckhuggar-safari - det är en dröm & den ska jag försöka få till att bli möjlighet & verklig.
live your dream or die with them, jag tänker inte dö med min - min dröm ska bli verklighet, den ska uppfyllas & upplevas!


ska nu platta ut lockarna, dra på lite make & byta tröja och sen åka in till Ystad för bio besök med familjen.

HEJPA SUNSHIENS

Inga kommentarer: