KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 19 november 2010

ENGEL - RASMUS SEEBACH

fullt upp heela dagen. med ett riktigt bra studiebesök på campen och de gav faktiskt riktigt mycket, tack jenny :)
vidare till mamma och jobbet, knalleland & sen tandläkaren - INTE ett hål, ibland blir jag stolt! och ska jag vara ärlig så hade jag ju räknat med en rejäl utskällning för tänderna. men icke, haha!
sen handla lite smink efter som jag glömde mitt i whatsone, bra tjejen. och handla lite ingredienser till sconesen + hårfärg och nu hoppas jag att de räcker med en tub, annars hoppas jag mamma pröjsar för en ny. ;)
så från och med ikväll blir de riktigt mörkt igen, de som jag trivs i som mest!

nu ska jag sätta igång med maten till hela familjen & sen en myskväll + helg!

HEJPA

Inga kommentarer: