KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 20 november 2010

DET BÄSTA ÄR ATT VETA VAD MAN LETAR EFTER, INNAN MAN BÖRJAR LETA EFTER DET - NALLE PUH

han är en smart liten björn. den gula björnen med den röda tröjan, han som älskar honung och lever i ett träd och bor i en skog som heter Sjumilaskogen. tänk vilka budskap alla disneys filmer har - allting har ju en mening! och i just Nalle Puh är de nog alla störtsköna citat som dyker upp och vänskap och modighet. jag tror på disney, kanske inte allt men budskapen i dem, de tror jag på - ett lättare sätt att lära sig som barn även fast det är först nu som man börjat förstå vad filmerna egentligen handlar om..

har nu fått en mörkare nyans på håret och varit inne i stan med mamma & mini för att leta present till Tina och hennes 40-års fest ikväll!
ska snart sätta mig med min fina plugghög och ta mig an någonting och hoppas på bästa möjliga koncentration och resultat.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: