KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 21 november 2010

SUNDAAY

en riktigt bra kväll igår med god mat, mycket prat, olika filmer, promenad m.m lyckat!
väcktes utav att lillebror skickade sms till mig & strax efter en hund som skäller när de knackade på dörren.. lite små irriterande men jag älskar både lillebrodern och hunden så jag överlever

jag borde egentligen vara helt inne i min samhälle a, psykologin eller psykosocialt meeeen just nu står de rätt still. men snart - jag ska bara... hähähäh, en bra replik! fast ändå inte kanske.
runt fyra åker vi till simhallen där lillen ska simma sin första simtävling, rätt ballt.
jag kommer ihåg min första simtävling, jätte nervös, jätte kul & så fick man en klubba när man kommit till kaklet på andra sidan - de var tider det!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: