KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 23 november 2010

SNÖKAOS

får sms ifrån tösen på hemmaplan om snökaoset hemma i Borås.
här snöar de som fasen men allting blåser bort i den iskalla luften!
men idag har vi grejat fyrhjulingskörkortet - jädrar vad bra vi är! & vilken tur att morfar har dragit ut mig på snöskoter innan för när de gäller att man måste ta i för att orka svänga hela schabraket, då sitter de i ryggmärgen på mig. men kul var de & om ett par veckor dimper körkortet ner i brevlådan, fint.

ikväll ska jag och mickis fixa plakat, musik, dunkar & megafon inför morgondagen då trippelbollen står på schemat hela dagen + vi 3 tiden ska jag in till Motala. stackars människor som möter mig - de kommer tro jag är jätte sjuk om jag inte får bort allt smink... temat berättar jag imorogn efter som att jag vet att vissa nyfikna stjälar läser detta ;)
NF09 - KÖÖÖÖÖTT - eller vad säger ni?

PUSS&KRAM

2 kommentarer:

Glivarps Kennel sa...

De kommer tro att du är EMO!!!:)

Glivarps Kennel sa...

De kommer tro du är EMO:)))