KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 18 november 2010

DON'T WORRY, BE HAPPY

känner hur livet sakta men säkert övegår till sin vanliga visa med plugg och en relativt glad tjej! jag behöver de, amtionen och "gladheten" - den har varit borta ett tag men är på väg tillbaka, en bit iallafall!

kommer imogon ha en riktig kanon-dag
- studiebesök på camp neptun till psykosocialt arbete (sen är de avklarat och efterarbetet är de enda som är kvar, wiiho!) finns info om de på: http://campneptun.se
- tandläkarbesök, känns sådär men om jag inte har några hål så har jag inte haft nååågra hål under hela mitt snart 17-åriga liv. hähähä, fint!
- handlar lite smått och gott till scones & möter upp en mycket fin & bra vänn Elvira på stan för att åka hem till mig, baka & allmänt mysa och prata.
& helgen bjussar på Elviras-mammas 40;års fest & en tripp till mitt andra hem.

jomen nu rullar de på riktigt bra, vi hoppas på en sådan här fortsättning dessutom.
& skolveckan ser faktiskt rätt intressant och rolig ut med trippelbollen (NF09, vi tar hem segern i år också, eller? ;)) och en fältvecka vilket innebär mycket studiebesök osv + vi tar fyrhjulings-körkortet. ibland gör man rätt val i livet - mitt var definitivt mitt gymnasieval!

HEJPA

Inga kommentarer: