KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 7 november 2010

ONE DAY LEFT...

på en veckas lov, vart fasen tog den veckan vägen? det gick mycket fortare än jag trott, vilket kanske var bra - jag vet inte har inte ritkgit bestämt mig om jag kanske vill bara ta de lungt och inte göra speciellt mycket i en vecka till... men de kommer helger & jag saknar allt lill-stan lite, eller ganska mycket. och nu kanske jag dessutom fått upp "plugg glöden" lite och inte är lika stressad som jag var innan lovet, det har allt lagt sig lite.
jomen, 6 veckor i skolan kommer swisha förbi och halva tvåan har vi då gått och då har vi bara resten kvar.. det går nog alla tiders!

hade en mycket bra kväll igår tillsammans med Lotta, promenad, film, mycket god mat osv. kanoners, det behövde vi.
träffade också en kusin som bosatt sig i grannlandet som nu var hemma över veckan + moster med man, vilket inte var igår.

nu kommer snart mormor på fika, det luktar nybakade chokladmuffins i hela huset.
underbart!
jag tycker om att vara hemma, lika mycket som jag tycker om att vara i lill-stan & på landet.

HEJPA

Inga kommentarer: