KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 23 december 2010

DAN' FÖRE DOPPARE-DAN'

jag vet, uppdateringen är inte på topp - hoppas att ni ändå har överseende.
imorgon är de julafton, mysigaste dagen på hela året - enligt mig iallafall.
vi har idag varit insöade, de blåser så inibomben ute och snön yr - meeen efter som att inte Leanders kunde komma ifrån Lund så hade vi ingen tomte längre.. så - jag drog på mig hela vinterutrustningen (&mamma hängde med) & ut i snön gick vi genom byn, de var tufft - det blåste som bara den, de var extremt djup snö & vallarna vi fick klättar/krypa/kana över var nästan lika höga som jag, sinnessjukt. men fram kom jag (mamma stanna halvvägs) & tomte fixade jag, hoppas att min bröder nu inser hur mycket jag tycker om dem, även om de kanske inte fattar att de var jag som fixat tomten ;) hähääh..

ska nu krypa ner under täcket och sova in morgon dagen till sista avsnittet av "ensam mamma söker", som gick för länge sedan, men som jag missat och tar igen det nu

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: