KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 1 december 2010

ONSDAG

haft en "eget arbete dag". & den började med nybakad fralla ifrån Östenssons, en stor kopp te och ett stort glas juice i soffan med favourit bruden & favourit serien - så borde flera onsdagar vara. sen började allvaret och jäklans vad tråkigt de är.. har vissa gånger bara velat stänga av datorn ge mig ut i snön och åka skidor. läste på ulricehamns backens hemsida att de ev. skulle öppna i helgen, jullov NU!

ska vid halv sju sätta mig på cyklen och sen köra mitt livs första yoga pass tillsammans med Linda, ska bli kul faktiskt. vad jag hört av Lina ska de vara jobbigt... vi får väl se hur kroppen mår imorgon ;)

på fredag åker jag hem till min fina familj. & helgen bjuder på mys, jul på liseberg, återträff med Boviks-konfirmandera. jag l ä n g t a r !

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: