KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 15 december 2010

JULLOV

& lyckan har spridit sig i hela kroppen.
seglingsprovet gick ju fasen bra, och jag som trodde att det gick rätt åt helvete, men ett VG kammade jag alt hem vilket också blev slutbetyget, JARRRÅ.
Gordons prov idag var mycket frågor och mycket skriva + att våran klass har vääääldigt svårt för att vara tysta efter 1,5 timmas skrivande. men jag gjorde mitt allra bästa på de "svårare" frågorna men vi ska även diskutera dem muntligt, ren tur för man var rätt slut i huvudet efter provet.
har iprincip packat klar, ska efter packningen damsuga, vattna blommor och byta lakan i sängen. känns bättre att göra det nu och de är fräsht när man kommer tillbaka. hahaha - lite smått vuxen slash pansionär varning, men de är kanske bra ibland?

har haft en kanon eftermiddag med fina klassen, tänkte slänga upp lite bilder :)
snöfotboll, snöbrännboll & "harmamman", ibland känns det som att vi fortfarande är 5 år - inga problem, inga bekymmer och livet leker. jag tror även att vår kära klassförestådare tyckte de var väldigt roligt & presenterna blev han mycket glad över.

om fem timmar kommer Kristian och hämtar mig så jag är på hemmplan runt 22-22:30 tiden och då får jag träffa Ztella =D & mamma, och gullungarna & vårat andra monster. puss på't!


HEJPA





Inga kommentarer: