KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 6 december 2010

SECRETS - ONEREPUBLIC

en väldigt tråkig och seg psykosocialt lektion idag.. jag tror inte jag har velat avsluta en lektion (speciellt inte den) någon gång så mycket som idag, rätt synd faktiskt.
dissade totalt culinars mat som var "jansons frestelse med ägghalva" jag hatar jansons och jag vettifasen vad ägghalvan var för någonting... vad jag kunde se på fb sen så var de fler än mig och Lina som dissat culinar idag...

tände de flesta ljusen i lägenheten, sjönk ner i soffan med datorn i knäet & fötterna på bordet och pluggade som en galning i 2,5 timma, vilket känns som en enorm lättnad ifrån axlarna nu efter åt, att så lite kan göra så mycket i sig självt, rätt bra - kanske ska köra samma visa imorogn igen, jag skulle ju behöva det så att jag blir av med allting och verkligen kan njuta utav helgen som bjussar på besök i linköping, HarryPotter, god mat, julbak, julmusik, luciavaka, nostalgi filmer och två av mina absolut bästa vänner. jag gillar't!

om tio dagar har vi en månads lov & om tio dagar har vi gjort hälften av gymnasie tiden.
sinnesjukt..
nf09 <3

NATTI SUNSHINES

Inga kommentarer: