KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 4 december 2010

HEMMAPLAN

lagom dålig updatering men de är mycket i huvudet med plugg&prov&inlämningar, jullov, julklappar, jul-mys nästa helg och nu på hemmaplan med familjen - då blir de längre emllan uppdateringarna.. ganska självklart kanske?

har idag träffat Boviks-gänget för en återträff som avslutades med bowling, någonting som man verkligen gör alldeles för sällan, de är ju rätt roligt när man väl kommit igång.
bakade mängder med pepparkakor med mini & har haft ett par underbara timmar på "jul på liseberg" med familjen. jag behöver en sån här helg - jag tror jag har för få sådana.
kommer imorogn åka till Jkpg för att gå omkring på A6 medans killarna är hos farfar. bara jag och mamma.
Det ända jag vet helt säkert just nu, de är att året gått alldels för fort, jag har snart bara halva gymnasiet kvar, jag behöver jullovet nu, vi får Ztella om 6 dagar & jag har världens finaste familj & vänner som ställer upp i alla väder.


nu ska jag sov, imorgon tänder vi det andra ljuset utav fyra.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: