KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 29 december 2010

DEC. 29. 2010

vid kvart i fem idag rullar tåget ifrån Malmö till Norrköping där jag ska spendera några fina dagar hos Lina & även Nilla & Dennis kommer att ansluta på nyårsafton - en nyår med några utav mina närmsta, finaste & fantastiska vänner. de kommer blir underbart. Linas föräldrar driver också ett eget företag med höghöjdsbanor ni kan läsa mer om det HÄR!
en nyår som jag minns vääääldigt väl är nyår 2008, vi var i Gräftåvallen med pojkvänner, flickvänner, kusiner, vänner, morfar & familjer - ett stort och roligt gäng & de var en väldigt bra nyårsafton och ingen som man glömmer. :)

nej nu ska jag fortsätta packa, städa & dricka en kopp kaffe med mamma.
inte helt säkert att de kommer några vidare uppdateringar nu framöver, om inte så önskar jag:
GOTT NYTT ÅR & 2011 har mycket att leva upp till.
Jag kommer att "ge" ett inlägg fram över till en sammanfattning utav 2010 - ett fruktansvärt bra år.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: