KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 3 januari 2011

2010 BLEV 2011

NU är jag tillbaka. har haft ett par riktigt bra dagar i norrköping med människor omkring mig som jag tycker väldigt mycket om. & jag hade en grym nyårsafton med partyhattar, kräftor (dom åt, jag tittade på), goa drinkar, serpentiner, ballonger, badtunna, massa sällskapsspel, kanon god mat, badtunna ect. en grym nyår, bästa på länge!

har idag varit på ortopedtekniska och en tyngd har släppt rejält ifrån axlarna för jag kommer att få skyddet till knät helt gratis och innan idre-dagarna vilket känns fantastiskt! ibland gillar jag mamma som kan verkligen kan förhandla och prata, eller jag gillar henne rätt mycket oftast.

kom hem och bakade semlor, ifrån grunden. tog tid men de var gott & alla var nöjda.

de blev rätt bra faktiskt, nästan som köpta
det kommer att komma en 2010-års resume, när jag har tid och lust att gräva i arkivet.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: