KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 9 januari 2011

GLÖM DINA BEKYMMER IDAG - IMORGON KOMMER DET NYA

igår körde jag ett hårt pass indoor walking på friskis & efter det spenderade jag dagen i sängen med filmer, eller allmänt mys med familjen. de var skönt & behövdes.
stort hat mot vädret dock plussgrader & regn, känner att IDRE om bara en&en halv vecka inte sitter helt fel, vilken känsla de är inom mig. ny pistad backe, skidor under fötterna, mina fina skogsmullar, solen i ögonen & lagom många minus - de är nog då jag trivs som allra-allra bäst. 
& om cirka månaden är de sportlov hos världens bästa morfar & sen tre veckors praktik i Huså med min fina vän, jorå - livet rullar på sjukt bra. 

har idag åkt pulka och grillat korv med några vänner till familjen, men efter som att vädret var tråkigt mulet, grått och trist så blev de inga bilder - kameran fick inte ens följa med...
röjt lite på rummet & ska snart bita i den sura citronen och sätta igång att plugga.
imorgon börjar skolan i whatstone - min börjar på hemmaplan tillsammans med min fina prinsessa Ztella.

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: