KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 11 januari 2011

TUESDAY

sitter i soffan med en sovande Ztella brevid mig och en sovande Hugo på fötterna, varma blir dem iallafall!
tog en längre promenad med dem båda idag på morgonen precis när det började bli ljust - skönt! lite svårt är det däremot att försöka hålla koll på dem båda när man går en längre sträcka - båda är ooooootroligt nyfikna på allting som rör sig.

läste i tidningen idag om en brud ifrån Borås som kommit med i VM i snowboard, hur ballt är det inte?
hon hade inte räknat med det alls och hon hade lärt sig åka i U-hamns backen, av alla ställen. Vilken brud, helt otroligt - snacka om att brinna för det man gör och tycker att det är roligt & utan att ens mena det är är man med i VM i Spanien, sinnesjukt och riktigtriktigt tufft. & när man läser det så blir jag mer och mer pepp på att åka till Idre med nf-gänget - de kommer bli mer än bra!
jag tror aldrig jag läst en artikel så noga någongång... läs den HÄR.


ska fortsätta med min plugghög och nu är äntligen Gordons upg. klar, tumme upp!
ska nu ge mig in på "idrottsuppgift" & senare biologisk mångfald, vilket liv. men de är bättre att göra allting nu än at samla mycket till slutet, vårterminen i tvåan hr jag hört kan vara riktigt djävulsk om de vill sig illa så de gäller att vara på topp..

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: