KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 12 januari 2011

WHEN THE STARS GOES BLUE - ONE TREE HILL

känner att skidresan om en vecka inte sitter helt fel, jag behöver verkligen känns adrenalinet och lyckoruset i kroppen som jag får när jag ställer mig på de där skidorna. speciellt men människor som jag gillar, extremt mycket! om en vecka sitter vi där, i bussen påväg till Idre i fem dagar.. längtar,väntar & ler.

gordons uppgift blev inskickad och klar igår, mejlet till tanzania blev iväg skickat & träningsläran i idrotten påbörjad - rätt stolt över mig själv!
ikväll åker jag till friskis&svettis och tröttar ut mig på ett cirkelgym pass, ska bli skönt.
ska ta mig an en bulldeg lite senare idag, med både vanilj&kanelbullar som ska bakas, det kommer även någon student och tittar på mitt rum som vi hyr ut efter som att nu på vårterminen kommer jag inte befinna mig speciellt mycket på hemmplan med resor, praktiker, vanligt plugg, osv. de är fullt ös hela vägen nu & sen är det sommar, de kommer gå så jädra fort, sinnesjukt.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: