KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 25 januari 2011

WELCOME TO MY LIFE - SIMPLE PLAN

känner redan att ett lov eller en praktik i fjällen när någonting jag INTE skulle tacka nej till, gaaah - hela huvudet snurrar av tankar på alla möjliga saker kring skolan, när jag ska åka hem, snöskoter kort, praktiker osvosvosv.

kollade på tierna för snöskoter teorin idag, 15:00-18:00 både torsdag, tisdag, torsdag PLUS imorgon och nästa onsdag och nästa tisdag prov, världen faller. dansen ska helst vara klar tills nästnästa fredag, psykologin borde jag har skrivit yttligare lite på & imorgon ska vi åka skidor en stund i ombergs backen, de tackar jag för - känns som att jag kanske kan slappna av lite då, just nu blev de väldigt mycket med diverse saker plus ett knä som knappast vill samarbeta för em öre. tur att jag kan åka skidor med skyddet - då känner jag ingenting tills dess att jag tar av mig det igen... MEN våren i tvåan vare va, hahaha om fem månader är de sommarlov, positiva tankar nu. HUGA, vi har ju sjukt mycket att se fram emot och de är ju knappast så att vi inte vill ha körkortet, tvärt om - då år jag ju köra lagligt för första gången på typ 13 år ;)

& i helgen är det öppet hus.. egentligen borde vi vara jätte pepp med tanke på att de gäller skolans framtid men nf-programmet finns ju inte kvar så vi vet ju inte riktigt vad vi ska prata om, lite fail - vi hoppas på bra och mycket information så att vi inte gör bort oss, men de tror jag inte, skolan är värd att gå på och de nya programmen verkar faktiskt riktigt bra (även om allt vår roliga inte finns så mycket kvar;)) så tycker jag att alla 95:er där ute borde befinna sig på Vadstenagymnasiet på lördag någon gång mellan 10:00-13:00, då år ni all information ni behöver och sen behöver ni inte tänka mer på vilken utbildning ni ska gå - för ni har redan bestämt er när i sitter i bilen påväg hem igen!

vid fyra börjar inroduktionen till snöskort & sen ska resten utav kvällen spenderas med denna enorma plugghög - jag skulle vilja träna också.. får skaffa mig ett gymkort igen, känns dock inte så lockande med tanke på att vi bara har 3 veckor kvar i skolan sen är vi borta i en månad...

HEJPA

Inga kommentarer: