KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 5 januari 2011

JOSH GROBAN - YOU RAISE ME UP

oj, tårarna bränner bakom ögonen och några rinner ner för kinden. tänk att ha sin pappa/man ute i krig, ingen vet om de kommer att komma tillbaka eller inte - men de kommer tillbaka - som en överraskning & barnen, de blir överlyckliga & sen är de precis innan jul också. de är fantastiskt! de är rätt starka människor som lyckas ta sig hem utan ett enda skrapsår, hemskt men tyvärr är det ju sant... väldigt sevärt klipp!

ska ta mig lite mat snart & sen in till stan och träffa Elvira. resten utav familjen är och åker pulka+grillar korv hos några vänner. själv tar jag en fika inomhus med en fin vänn ;) hahah! men jag har mer än gärna varit med ute, jag gillare! men jag är ju inte hemma så ofta och denna tös är inte den lättaste att få tag/tid med så nu när det väl passar så passar vi också på att ses!

HEJPA SUNSHINES



Inga kommentarer: