KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 23 januari 2011

SNABB UPDATE

haft några fantastiska dagar i Idre med både strålande sol, klarblå himmel, snöfall, dimma, nypistade backar - ni fattar, helt okej!
Har lärt mig & utvecklats enormt, snacka om att de är duktiga instruktörer vi har att göra med! & nu är introkursen till skidlärarutbildningen klar, och om fyra veckor drar vi på vinterpraktiken i Huså i tre veckor, de rullar på heeeeelt galet bra.

Men trots allt roligt så finns fortfarande mycket skolarbete kvar, spanska prov, inlämnigar hit&dit, dans, skoter-körkort, praktiker osvosv. Nu ska jag ta igen x-antal timmars sömn & imorgon dejta säng, musik, mjukiskläder& en nedrand massa plugg. Tänker tända ljuset som jag fått att en fin vän där det står Krivet fins om vänskap - de får mig glad, just nu får det mesta mig glad, faktiskt! :)

NATTI RASPBERRYBOATS

Inga kommentarer: