KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 15 januari 2011

LÖRDAG MORGON

morning, lite små trött men snart lika pigg som vanligt - bara jag fått en stund att vakna vid liv på.
hämtade & provade mitt "star wars" knäskydd igår, jag tror aldrig jag blivit glad över någonting som har med mitt knä att göra - förräns nu & sen spenderades ett par timmar hos mormor & brädan såldes & lite välbehövliga pengar slank ner i plånboken, fint!

tog lite bilder härromdagen som jag ska lägga upp, jag ska bara.. ehm - hahah!
senare idag ska rummet packas för imorgon åker jag tillbaka till vadstena & som jag längtar efter mina fina skogsmullar & vänner, ibland har man tur. & på onsdag åker nf-gänget till kallare bräddgrader och fina skidbackar, u n d e r b a r t!

snart ska jag ge mig ut i snön  och gå ner till församlingshemmet här hemma och jobba ett par timmar med Boviks konfirmandläger. 9-15 & sen packa & sen kanske bio eller hemmakväll, inte riktigt bestämt ännu.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: