KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 6 januari 2011

SLAPP TORSDAG

hade en väldigt trevlig dag/kväll igår med min fina barndomsvän, efter ca 1,5 års "uppehåll" ifrån varandra (av någon anledning som ingen vet?!) så är vi nu på banan igen & ses mer än vi gjort på väldigt länge - vilket vi endast ser som positivt.

har idag inte gjort många knyck, typ ingenting. fick tummen ur en stund och plugga & kom en bra bit, snaart är G delen på Gordons fantastiska upg. klar sen ska jag bara tillägga att jag pratat med politiker och sen gå in på de tre bokstaviga betyget, vilket var lättare än VG, förstår väl inte riktigt varför, men iallafall.
Jag och mini och idag också gjort hand efterlängtade och påpekade knäck - har var nöjd!

imorgon väntar ett pass på friskis vid fem tiden, skönt!
vad kvällen bjussar på vet ingen & inte heller vad dagen i ära bjuder på heller. men förhoppningsvis någonting bra. :)

hämtade ut skidorna idag - som skulle vara slipade och vallade inför lördagens förmiddag i backen. men när pappa kommer hem med dem så är kanterna fortfarande slöa, gosh - vad är problemet? jag betalade ju för både valla&slipning men ändå år jag bara valla, värdelöst. men som tur är så ska jag lämna in dem på måndag igen och får dem på torsdag. men dåligt, riktigt dåligt.
roligast av allt var nog (med hela grejen) att han fråga om jag kan någonting om hur de ska kännas på kanterna - eh, nej inte alls, jag är bara gammal tränings/tävlings skidåkare. inte på någon högre nivå men jag vet ju fortfarande vad som är slipat och inte... suck.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: