KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 4 januari 2011

RESUME

2010, ett år med vääääldigt mycket händelser. men 2011 har också väääääldigt mycket att leva upp till.
Vet inte riktigt hur jag ska resumera ett helt år, men jag kan ju försöka på något sätt & hopas på att de blir bra. hähähä

januari-april
  • skiddagar i stöten med hela nf-gänget
  • födelsedag på strapastdygnen, två väldigt psykiskt påfrestande dygn men jisses vad stolt jag kommer ihåg att jag var när jag klarat av det.
  • kittelfjäll med lina, wow vilken resa!
  • dykning som utedag
  • dagispraktiken
april - augusti
  • boviks lägergårds praktik, där jag också kommer att jobba i sommar, YES!
  • många fina veckor i skåne
  • sommarjobb
  • sommarfjäll
  • seglingsdagar med klassen
  • klättring
  • låglandsvandring i skåne
  • litauerna var på besök
  • studentfesten med gamla nf-elever var otroligt rolig
augusit - december
  • we were in paris
  • övernattningar
  • mycket tid har gått åt till skolan & plugg
  • älgjakt med morfar
  • jul på liseberg med familjen
  • Ztella flyttade in
  • julavslutingen
ett bra år - detta är en kort sammanfattning - självklart finns det mer men en del kanske inte ska nämnas och en del är inte värt att ta upp utan bara "onödigt". men jag gillade 2010, de var ett bra år. men 2011 kommer att bli bättre.
  vi drar till Idre, vi ska ha forsränning & paddling, vi ska klättra mycket mer, vi har vår fjällpraktik, jag har redan fixat sommarjobb, jag ska till spanien en vecka, många bra veckor i skåne ect. de kommer att bli
a w s o m e!


----------------------------------------------------------------------------------------------
senare idag ska jag till gymmet och trötta ut mig på ett indoor walking pass & ikväll vara barnvakt åt bröderna.
imorgon ska jag träffa en utav mina kusiner som jag inte träffat på länge!

jag känner också hur plugget börjar jaga ikapp mitt samvete och hur jag vekrligen bore sätta igång redan nu, vilket jag kommer att göra - någon gång i veckan. det känns bättre att göra det nu än att halka efter..
jag ska behålla & höja betygen! go girl.

HEJPA SUNSHINES
(inga bilder, jag vet men datorn har inte så många efter som att den är omformaterad för inte alls länge sedan..)

Inga kommentarer: