KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 31 januari 2011

MONDAY

sitter här och väntar på att swebus-kundtjänst ska ringa.. planen var att åka hem 12:e och sen bara ha sportlov - meni torsdags skickade jag spontant in en ansökan om skidlärare till hemmabacken och nu ska jag dit på fredagen för att de ska kolla vad jag kan och inte, wiiiiho! MEN då är ju självklart inte biljetten avbokningsbar - gah, men jag ska försöka göra allt jag kan för att få den ombokad, man kan alltid fjäska och hoppas på det bästa. hem kommer jag - på ett eller annat sätt.

idag väntar en 3,5 timmars psykosocialt arbete lektion och efter det ett möte på korpen med Carina och sen fortsättning på pluggandet, men högen blev mindre igår kväll då samhäll a - analysen skickades in, BRA TJEJEN! vet inte hur den blev men jag tror allt att mitt trebokstäviga betyg är säkrat nu- awsooooome.

ska sticka och prata med micke och sen mat på "den heliga moroten" dvs. culinar (som har morötter i allt!)

HEJPA SUNSHINES
today is a good day

Inga kommentarer: