KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 7 januari 2011

NÄR RASTLÖSHETEN TAR ÖVER. . .

hade ingenting att göra såhär mitt på dagen så jag la mig i sängen, musik ifrån spotify och startade photoshop för lite redigering och möjligt lite insperation.
imorgon ska jag ta med mig familjen ut och grilla i skogen och då ska även kameran få följa med för att testa det nya stativet riktigt bra och sen kanske få några kanon bilder. hoppas på det iallafall!


lite ljusändringar, lite finslipning på skärpa & lite färgändringar




















om ca timan beger jag mig mot gymmet och ett pass på gymmet för att få tillbaka kondition och fysiken efter jullovet. på måndag drar jag igång min egna skola på hemmaplan med diverse arbeten som väntar retfullt på att bli gjorda.

PUSS & KRAM

Inga kommentarer: