KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 27 januari 2011

EN DAG KVAR TILL FREDAG

vilket känns bra - men de är öppet hus på lördag så up tidigt på morgonen måsteman iallafall, jag tror att de kommer ta tid att sova igen nätterna ifrån idre... låter helt knäppt och töntigt men sant och tro mig, de är fler än jag i NF09 som känner lika ;)

spanska provet gick nog rätt bra och restan av dagem har gått rätt fort men segt. de är ju så mycket som man ska tänka på & allting kommer på samma gång. hänger inte riktigt med - men imrgon ska jag till Korpen och träna ur mig lite "enerig" (den som inte finns, men som ändå finns) & sen ska träingen komma igång, dels för min egen skull efter som att jag mår bra utav det men också för att min träningslära upg. i idrotten handlar om "träning för knä" - och sen får jag ju rabatter på korpen, vilket jag inte tackar nej till!

ska skrivalite på globaliserings analys och sen hem till Nilla tillsammans med Lina och dricka te, de var länge sedan!
mina fina tjejer.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: