KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 24 december 2010

MERRY CHRISMAST

har haft en mycket bra, lyckad & mysig julafton - trotts att vi är totalt insöade.
& även om inte allt fanns på julbordet som vi hade planerat så blev vi mer än mätta & godis, kakor, glögg osv fanns det ändå i mängder, så visst blev de bra trots allt!
tomten kom också med fina klappar & även småbröderna + mam&pap, släkt & vänner
  • rädda willy triologi, klassiker & fantastiska filmer!
  • kamerastativ, jag är som kär på nytt - denna gång i stativet & inte i kameran
  • två nya berlocker till armbandet, ska bara försöka hitta armbandet - bra tjejen!
  • två nya böcker, min mamma har fin humor ibland ;)
  • pengar, som alltid uppskattas!
  • ny väldigt fin tröja, linnen & nya strumpor, alltid behövs och någonting som man aldrig får för mycket av & jag är ju trotts allt tjej så kläder är någonting som alltid uppskattas.
  • bio kort, imorgon åker jag och mamma på Narnia premiären!
  • ny fleace/"ute tröja", har väntat och kollat länge men aldrig riktigt fått tummen ur att önska mig men den flyttade ju hem till mig redan i söndags efter dagen med moster på stan.
  • aladdin chokladask & chokladhjärtan ifrån marabou, ingenting som jag tackar nej till.
  • ett fantastiskt fint ljus med fin text på utav Lotta, som också fick ta plats i mitt rum redan i söndags.

jag är nöjd & glad. allting är sådant som behövs, jag önskat eller som man uppskattar. ingenting som "jaha-upplevelse".. jag gillar det! imorgon hoppas vi innerligt på att jag och mamma faktiskt kommer iväg till Ystad och premiären, beroende på om vi kommer ut ifrån byn eller inte.
det är helt galet vad snö & vind, men de ska från och med imorgon avta så då hoppas vi på en plogbil & en mindre igensnöad väg & en kanon bra film på bioduken!
ska läsa några rader ur nya boken "ursäkta att man vill bli lite älskad", bilder ifrån dagen kommer att dyka upp.
passar också på att tacka alla fina vänner för gulliga sms som dykt upp i telefonen lite då&då under dagen, ni är underbara hela bunten!

GOD JUL & KRAM

Inga kommentarer: