KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 12 december 2010

LINKÖPING

hemma efter 14 timmar i linköping.
- "shopping", mest allmänt flum, kolla på konstiga saker och sjuuukt mycket skratt.
- thai mat, ibland undrar jag om det finns någonting godare?
- kaffe på espresso house, det avr dock bränt men vi fick nytt så vi var nöjda. lite smått diss till espresso house - borde de inte vara kvalité på deras kaffe?
- harry potter, levde upp till alla krav och var fantastiskt bra 10 av 10. jag längtar till nästa film.
- mcdonald's, tack för att ni har fina öppetider en lördagkväll när man ska vänta på pendel/buss.

tack tjejer för idag, jag behövde en riktigt flum, mys och prat dag.
jag har inte skrattat såhär mycket på lääänge.

imorgon/idag ska vi ha luciavaka, kommer bli awsome!
känner dock att min förkyldning som är på G kommer vääääldigt olägligt.

NATTI SUNSHINES

Inga kommentarer: