KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 13 december 2010

TRE DAGAR . . .

... sen är jag på hemmaplan för en hel månad. en hel månad med familj, släkt & vänner.
en månad att samla energi och ny ambition på. & månaden kommer bli fantastiskt.
en vecka eller två i skåne, en vecka på annat håll & en vecka på hemmaplan. jag kommer att stor-trivas. nu i slutet är det kämpigt, något så förbannat. helst av allt skulle jag vilja åka hem idag.. men jag får vänta, på torsdag sen kväll kommer mamma och hämtar mig. och då har jag ju klarat av hälften av detta läsåret & hälften utav gymnasietiden. wihoooooo!

fått ett slutbetygs resultat idag, svenska A och jag fixade hem ett VG.
AgT säger fint " i svenska B skulle du nog kunna satsa på MVG - om du vill"
joråsåate, de ska jag nog försöka mig på.
redovisningen idag gick relativt bra, om jag inte hade varit så fruktansvärt trött och sliten efter lussevakan (som blev mycket lyckad med lek i snön, twister, tp, bakning, pizza &film) hade det nog gått bättre men jag visste vad jag skulle säga, hur jag skulle framföra det och visste vad jag pratade om så där blev resultatet = VG. tycker det är rätt okej faktiskt och jag är nöjd med båda.

pratade med Carina igår och skrivs nu upp på listan på korpen om att bli instuktör till trean, jättekul! jag kommer isåfall inte få ha några pass som step eller sssssumba, vilket är en himla tur för de är inte riktigt min grej. då tackar jag och tar emot mer på pass som core och S.T.A.R.K!

ska bara om ett tag krypa ner under täcket och få en rejäl nattsömn. imorgon väntar ett besök i motala, en sväng ner på stan och köpa en julklapp - yey, då har jag köpt två st, bra bit på väg ;) hähähäh. ingen vidare planering på julklapps-shopping iår, inte så som de brukar vara.


PUSS&KRAM

Inga kommentarer: