KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 5 april 2011

600 INLÄGG

inte dåligt inte, haha!
sjukt slapp dag med muntliga nationella i engelska samt idrotts provet - SÅ NU ÄR DE ÖVER! wiihoo.
är så stressad över allting nu för tiden så om inläggen börjar hoppa i dagar så beror de helt på att jag måste tänka påmig själv, mitt mående och allat plugg just nu i första hand innan vi nästa vecka drar till fjällen och njuter och jobbar och bara, jag vet inte - leva helt enkelt!

imorgon har vi utedag och en viktit sådan då vi ska ha lite början på srö(säkerhet, räddning & överlevnad) samt planering infrö fritidsskolan för PM:s elever i årskurs 7, de ska bli roigt faktiskt och verkligen visa framfötterna för vad man kan och inte kan inom de pedagogiska ledarskapet som är en kurs i skolan.

ska också tills nästa söndag sätta ihop ryggrörelser till en låt som jag ska leda på korpen utbildningen, vilke utamaning jag har förför mig känner jag! kan bli bra - kan bli dåligt, men som vi pratat mycket om uner utbildnings dagarna, alla gör fel någon gång och det är helt okej, så länge man inte går in med inställningen "det är skit samma om jag gör fel" och bara kör, ofta gör man då fel utan istället har inställningen "jag klarar av detta" då känns de nog bättre att göra fel, tror jag. men de är ju bara en av alla teorier! 

idag har även en bekant till mig hemma i Borås mamma förlorat sin kamp i cancer och somnat in.
sänder tusentals styrkekramar till henne, fina vän <3

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: