KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 27 april 2011

OM LIVET ÄR EN FEST - DÅ MÅSTE DÖDEN VARA EN VÄLDIGT LÅNG BAKSMÄLLA

woooooooho, ni vet den där uppsatsen som jag slitit med i timmar, sekunder, dagar, veckor? insickad och klar, känslan inom mig går inte att beskriva, äääääntligen!
klockan är egentligen på tok för mycket för att jag egentligen ska vara vaken, borde ligga och sova vi det här laget men funderar på att ta en sovmorgon imorgon till halv åtta ungefär för att kunna sova lite längre och ev. känna mig lite piggare inför morgondagens lektion som vi ska hålla för 7:orna på PM inför friluftsskolan som börjar nästa vecka + seglarskolan, de händer mycket nu!
och om jag inte minns helt åt fasen fel så drar vi till Litauen om sisådär två veckor? tiden rinner/flyger iväg, hinner banne mig inte med längre!
& rån och med tisdag börjar passen på korpen, riktigt kul ska de bli! ska klicka hem några snygga sportlinnen/t-shirts - just beacouse! dessutom är de alltid roligt att ha nya fina och snygga sportkläder och de används och är nödvändigt så varför inte?

på fredag rullar bussen mot Boråset och min älskade familj, som jag saknar mina fina småbröder & mam&pap saknaden ska vi inte tala om, att man kan sakna så mycket.

NATTI SUNSHINES

Inga kommentarer: