KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 28 april 2011

ONE DAY LEFT

imorgon är jag hemma, hemma hos mamma, pappa, bröderna och resten utva släkten + vänner - ååååh, underbara känsla! en dag kvar sen får jag komma hem och andas ut lite.
fick reda på ett MVG på muntlig framförning idag & VG på idrottsprovet, ibland så har även skolan sina ljusare stunder.
lektionen för 7:orna gick faktiskt riktigt bra, trotts en hel del improvisation på slutet då allting gick mycket fortare än vad vi planerat - men mycket beröm fick vi och responsen "vad roligt de var!" utav eleverna, på onsdag väntar en hel dag ute på Omberg tillsammans med dem, allt ansvar på oss - stor press men vad jag sett och upplevt idag kan de blir riktigt roligt!

drog ner till "stan" och införskaffade mig ett nytt sport/träningslinne samt en tisha, riktigt fint!
så nu väntar ett core-pass, dusch och sen psykologi plugg och ev. lite packning inför morgondagens hemresa, som jag längtar hem, mer än aldrig förr!

PUSS

Inga kommentarer: