KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 26 april 2011

BACK

åhej&hå vad de inte varit någon uppdatering alls, får jag skylla på påsklov & jobb varenda dag och en död tjej efter det? svaret ska vara ja på den frågan ;)
haft en bra vecka med mycket jobb som igår avslutades på åreskutan och på fjället där vi plockade ner alla leder som gåt ill Huså, nu är säsongen helt slut.. men jag har ju hat värre arbetsplatser än klarblåhimmel, strålande sol, kaffe på åreskutans topp med fina människor & sen snöbollskrig, kana på rumpa ner från toppen och snöskoter tävling på fjället & få betalt, ehm - tror kanske inte jag ska klaga extremt mycket va? hähähähääh, livet lekte!

nu är vi tillbaka till den verkliga verkligeheten med HÖGA pollenhalter, drivor utav plugg och hemlängtan.
nu kan jag också berätta att vi ska flytta nedåt i landet, närmare bestämt till Ystad, den fina staden precis vid havet och nära till Glivap & Lund, kan inte bli mycket bättre. jag har inte ofta längtat efter att flytta men just nu så vill jag faktiskt, de ska bli riktigtriktigt awsome rent ut sagt!

nu ska jag dra mig mot "stan", sätta in pengar på banken, handla mat & hämta ut mediciner för allergi. sen sova, är övertrött - jag har lixom lämnat stadiet där man känner att man är trött, jag känner inte ens det längre. inte helt okej kanske.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: