KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 12 april 2011

UTAN DINA ANDETAG - KENT

kört ett hårt S.T.A.R.K -pass, rensat tankar och försökt att få klarhet. på fredag åker jag till Huså/Åre och umgås med fina människor i en vecka som tycker om mig för den jag är och inte för den jag borde vara, de funkar inte så - alla är unika. du kan inte vara som alla andra, eller som någon annan, hur mycket du än vill och kämpar för det, det ända du kan göra är att vara dig själv, gå din egen väg om du känner att den är rätt och gå på magkänslan - om hjärtat och hjärnan säger två heeelt olika saker vad säger då magkänslan? just nu säger min magkänsla
"kör, de ordnar sig - träna du behöver de, lev - du förtjänar de & du, du duger precis som du är och absolut inte som den som du kanske borde vilja vara, du är perfekt!"

jisses vad de blev djupt osv, men de behövs ibland.

kommer förövrigt inte behöva klaga på att jag är "arbetslös" framöver, jobb påsk i Huså, hela maj börjar mina pass på korpen & sommaren tillbringas på Glimmingehus restaurang, pengar rullar in på kontot, det går jävligt bra just nu!
  haft en skum dag med endast två lektioner, som var extremt onödiga dessutom och efter det endast uppsatsskrivande samt lite planering inför imorgon då vi åker ut till Omberg igen och planerar friluftsskolan ones again & förhoppningsvis leker vi lite också, förra onsdagen tog rekordet, jag tycker så mycket om min skogsmongon ibland!

nu väntar en dusch och sen samtal utav en fin vän på hemmaplan vid namn Lotta, som jag saknar tjejen - fruktansvärt mycket!

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: