KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 8 april 2011

FRIDAAAY...

en jobbig och slitsam vecka går mot sitt slut och de känns hur skönt som helst! imorogn ska jag bara sova länge, äta dunder rukost, ta en promenad, öva på rygg övningarna till korpen (som näääääästan sitter!) & ecv. titta på öppet hus på skolan - en ren chill dag precis vad jag behöver innan sista veckan innan lovet drar igång och nästa fredag vet jag någon som fyller 18 & någon som ska få sig en rejäl överraskning, hähähä ;) mer om det nästa vecka!

nu väntar en lektion engelska, lunch och sen förberedelse inför öppet hus - frågan är om vi behöver hjälpa till efter som att jag inte ska vara med denna gången, jag tar ledigt ifrån det. har stått där i timmtal varenda öppet hus både före, under och efter - nu är det någon annans tur!

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: