KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 29 april 2011

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

trotts att vadstena är underbart med allt vad vänner, natur och plugg innebär och fjällen med skidor, jobb och sköna människor så tar nog ändå att komma hem till familjen hem priset - borta bra, men hemma är nog banne mig bäst!
riktigt kvalitéts tids kväll, hela familjen, grillat, prat & efterrätt - precis vad jag behöver just nu. de är rätt mycket som händer i livet och jag vet inte riktigt vart jag har allt och alla så just nu att komma hem till familjen som alltid peppar, de är otroligt skönt!
ska snart krypa ner under täcket och sova ut hela natten, imorgon väntar ev. en tripp till lager 157 tillsammans med mammsen och på kvällen besök hos Lotta - valborg redan dessutom, vart fasen tog alla månaderna detta året vägen?! MEN sommaren dvs. sommarlovet närmare sig med stooooooormsteg och jag klagar knappast över de, tvärtom - för mig hade de gärna fått komma alla redan.

HEJPA RASPBERRYBOATS

Inga kommentarer: