KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 10 april 2011

INDESTRUCTIBLE - ROBYN

låten kan jag utantill, takten finns och rörelserna sitter oftast till takten, kan hända att jag tappar bort mig ibland - känner att jag gjort mitt bästa och låten rullar i bakgrunden nu och jag känner hur hela jag gör rörelserna till ryggen, fast sittandes. hahaha- miljöskadad alla redan.
idag är de tredje och sista utbildningsdagen på Korpen och även den då vi ska hålla i varsin låt & rörelsern, nu kör vi! 5 timmars träning sen hem och dricka te tillsammans med Nilla & Lina!

igår la vi oss på framsidan utav skeppet i solen och plugga samt sola, gjorde pannkakor, tittade på one tree hill, storstädade!, cyklade tycklinge, tog en cola på valven & slutade på fest hos Ina - en rätt chill och välbehövlig dag.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: