KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 3 april 2011

DAY 2

ännu mer död i kroppen idag & idag har vi ännu en gång tränat omänskligt mycket, fast de känns ändå helt okej! :) haft mycket genomgång utav musik, takt till musik och rörelse i takt till musiken idag - en heeel vetenskap, men mycket har jag lärt mig.
känner däremot att hela veckan kommer att bestå utav plugg och försöka mig på musikanalysen till ryggrörelser i takt tills nästa vecka då vi som ledare ska leda gruppen på utbildning, GAH, stressad tjej - verkligen. känner att jag just nu bara biter ihop och kör 110 %, frågan är bara hur länge man orkar de?
tur att de snart väntar 1,5 veckas jobb i fjällmiljö med fantastiska människor, de gör livet lite lättare!

påtal om plugg så sätter jag nu igång, för andra gången idag.. nu kör vi irott&hälsa A teori efter som att de väntar ett fint och saftigt prov om de på tisdag samt muntliga nationella engelska på tisdag morgon, JORÅSATTE, jag kan ju knappst klaga på att jag inte har någonting att göra.
110%, nu kör vi gärnet!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: