KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 7 april 2011

STÅLANDE SOL & SPILLD MJÖLK ÖVERALLT

vaknade utav att solen sken in genom fönstret vid 7 imorse, vid den tiden klockan brukar ringa, känslan utav att då bara gosa ner sig lite till i täcket, lägga sig lite bekvämare på kudden och tänka "jag behöver inte gå upp förräns om tre timmar" - den känslan är heeelt amazing ibland!

ska snart dra igång med näst sista rycket på samhäll b uppsatsen förhoppningsvis och sen imorgon eller övermorgon är målet att få den inskickad och få bort den lappen ur mina små häften jag klippt och hätat ihop, unkar hur bra som helst. istället för att skriva långa listor - gör egna små häften som de står allting ni ska göra innan ett visst datum ect. jag har "fram till 15:e april" då vi åker till Huså och efter det "från & med 28 april" då vi kommer tillbaka ifrån Huså, och sen har jag satt lapparna bakom i den ordning som de ska vara inlämnat eller prioriterat en del framför de andra, skit smart! & funkar kanon bra istälet för att bli jätte uppstressad för listorna man har och bockar av men ändå ser allting som måste göras, sjukt mycekt bättre att ha en lapp framför och sen riva bort lapparna bakom allt efter som allting blir klart :)




HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: