KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 15 april 2011

PÅSKLOV

vilken dag! fullspäckat har de varit, och den började vid halv åtta imorse hos Daniel där jag och Emma kon intågande med påskägg fyllt med godis, frukost, cola och en chokladmuffins med rosa ljus i till 18 åringen idag, grattis grabben! idrott, svenska arbetsintervju och jisses vad vi är duktiga på att sätta sig in i roller, eller vad säger ni? hahahaa. anyway, sjukt chill engelska där vi läste klart boken och sen skriva listor samt få kram och puss på pannan utav en utav grabbarna i klassen & kommentaren "du är underbar" - dom har allt sina ljusa stunder de där tre pojkarna, ibland kan dom! hahaha.
kommer allt sakna mina skogsmullar under veckan, tur att de inte är lika länge som praktiken iallafall, de var länge  typ. för länge!

vid sju går första bussen till motala och tåget ifrån linköping mot åre går vid halv tio tiden, GAH - sol, snö, sköna människor, skidåkning, bastu, snöbollskrig, behöver jag säga att jag är taggad PLUS att jag tjänar pengar under tiden som jag är där?!

sista packningen, avsnitt utav one tree hill & endast njuta utav att de är lov, underbar - välförjänade LOV

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: