KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 20 november 2012

AND I RAN...

senaste gången en läkare sa till mig att jag aldrig kommer kunna springa ordentligt igen, att de är ett under att jag ens kan åka skidor och gå i fjällen var för två månader sedan - då hade jag även kryckor i händerna, nu två månader senare - sprang jag - men vilja & en vit Åre skuta i sikte, vill man så kan man! just nu känns de ingenting i knät över lag, lite stelt bara  - vi får se imorgon och hoppas att de går vägen - de hade varit en sån sjävkänsla-boost i så fall. 

spenderade kvällen hos Lina och Markus med kaffe och yatzy som jag förlorade enormt på. 
även lite tärning spelades, ni vet - de som är med i Pirates? så i helgen ska vi har tärnings maraton med någonting för 20 kr i potten, sjukt kul! 

nu ska jag prata med min fina på skype innan jag somnar till en film brevid mig lilla prinsessa som redan sover vid fotändan. imorgon ska vi ha helikopterkurs, vad de innebär har jag ingen aning om! 

GOD NATT SUNSHINES 

Inga kommentarer: