KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 26 november 2012

ÅRE v.s LEKSAND


i fredags tog jag min väska och min hund och satte mig på bussen och åkte till leksand & tillbaka kom jag idag med mer energi igen, helt perfekt. 
om man inte kan åka hem så kan man åtminståne åka till grabben, då känns de liiiiite bättre iallafall - även om de inte är mamma,pappa & bröder. 

vi har gått på mega promenader med Hilda, varit i Borlänge på bio, sovit bort halva dagarna och kollat på sanslöst mycket film, tycker om han den där rätt så mycket, min fina <3 font="font" nbsp="nbsp">



















nu på söndag är de första advent, så imorgon ska jag förutom storhandla med alla mina kuponger ifrån Ica (LYCKA!) skaffa ljus och stjärna och mysigt pynt - som jag längtat efter att få pynta min egen lägenhet till jul, jag har så mycket planer!

nej, nu ska jag skriva de sista raderna på min rapport - PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: