KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 30 november 2012

IT'S FRIDAY

igår kväll åkte jag till Lina, drack smoothie, åt skumtomtar & kollade på one tree hill, tror att vi båda två behövde en sån kväll - helt klart värt. 
ikväll ska vi käka tacos, spela spel & självklart ha vinster i spelomgången, en fin fredagskväll. mer i helgen är planerna att vi ska baka lussekatter, kanske smälla upp ett pepparkakshus & självklart ska vi se om julkarlendern och "Grevens Återkomst" är någonting att ha.. jag har inga förväntningar, de kommer aldrig bli lika bra som de var när "Mysteriet på Greveholm" gick första året, vad jag tror  i alla fall - men jag kan ju ha väldigt fel också!

har suttit och läst lite om konflikten mellan skidåkare och skoteråkare nu på morgonen som vi ska ha ett grupparbete om - kan bli intressant, var rätt underhållande att läsa de måste jag säga, hahah! 
innan skolan ska jag upp på Björnen och käka lunch med vännerna. 

En bra fredag helt enkelt - trotts min bihåleinflammation, hade hellre hoppats på tänderna om jag ska vara riktigt ärlig..!

HA EN BRA DAG SUNSHINES

Inga kommentarer: